Okt. 3, 2011

Registrerade nyss in min blogg på http://www.bloggriket.se/!
Tror det är ett sätt att få mer besökare? Klicka på länken och registrera er ni med!

Jaja har tråkigt svarar på ett test så länge..

Vad gillar du för musik?
Åh jag gillar så mycket blandat! Från Hardcore superstar till Kent till The tallest man on earth.

Vilken tid gick du upp idag?
Kvart i 1, åhh ångest. Borde inte sova bort dagarna.

Vad vill du jobba som?
Just nu skulle jag kunna jobba som städerska eller vad som helst. Sen om 2-3 år vill jag plugga vidare inom antingen PR(reklam), foto, lärare(inom media) eller webbdesign. Sen jobba inom det området jag pluggat vidare i.

Vilken årstid tycker du bäst om?
Våren och hösten!
Våren för att det är så mysigt att byta ut tjocka jackor mot någn snygg jeansjacka eller kavaj, och ett par solbrillor på det. Plus att våren luktar såå gott.
Hösten för att man kan fortfaranade ha en tunn jacka fast med en snygg scarf eller halsduk. Eller en pälsväst! Dvs att man kan ha så jäklans snygga accesoarer till.

Skulle du göra om du vann en miljon?
Ta körkort och skaffa bil, köpa möbler till lägenheten, skaffa drömkameran <3, och bjuda min pojkvän och mig på en lång och dyr resa.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Varför skulle det vara viktigt? Viktigaste är väl endå att man klär sig så att man trivs. Sen om det är något från en secondhand butik (loove it) eller något känt märke.

Har du piercingar eller tatueringar?

Ja! Har piercing i tungan och två tatueringar.

En av mina tatueringar


Bästa fulsnygga plaggen?
Högmidjade byxor!
Poncho
Päls i mängder! Västar, mössor, vantar.


Nostalgiska låtar som du fortfarande tycker är bra
Pokemon, Sailer moon.. eller nästan allt faktist

Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry cookie dough eller twister eller allt med sorbet

Villka hårfärger har du haft?
Blond, olika nyanser av brunt, svart, rött, råsa, lila och blåsvart.


Kommentarer
emmaandersson

Hej där! Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iphoneskal från iphoneskal.se

Kika in på inlägget och se om det är något som intresserar dig. Sen är det bara att följa reglerna!

Kram & Lycka till!

http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/2011/october/switch.html#comment

2011-10-03 18:41:16
URL: http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/
ISABELLE

märkeskläder är inte viktigt!! de finns sjukt mkt fint som inte är märken ! :D

2011-10-03 20:03:30
URL: http://lutenn.blogg.se/
sazz

Hej, allt bra?

Just nu har jag frågestund i min blogg, skulle vara jätte kul om du hade lust att ställe en/några frågor till mig :).

Tack på för hand <3

2011-10-04 13:42:51
URL: http://nattstad.se/sazzie

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0