Börja blogga igen?

Har aldrig direkt varit bra på att blogga, men tänkte ge det ett sista försök igen?!

Men då kommer den stora frågan, VAD ska man blogga om?
Jag gillar ju att fota, men det känns så jävla tråkigt att bara lägga upp bilder.
Och att lägga upp bilder på mina outfits känns jobbigt och jag tror ärligt talat att ingen jävel bryr sig om att se vad jag har på mig varje dag- för om sanningen ska fram är jag arbetslös och går hemma i pyjamas mestadels av tiden.

Har säkert gått upp 30kg av att bara ligga hemma i soffar och äta skit och kolla på dåliga program såsom gossip girl. Hatade den serien, fanns inget annat att kolla på kl. 3-4 vardagar (tror dock att dom har flyttat det senare nu), och nu måste jag ju bara fortsätta kolla på det för att se vad som händer. Kommer dom vara ihop för alltid och bla bla, annat skit som jag igentligen inte bryr mig om.

För övrigt om jag ska börja blogga igen skulle det ju kännas fett frächt med ny design och header. Får jobba på det!


Jag och mina kusiners gööörsöta hund

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0